Hello world!

Buna dimineata, lume.

Ca orice blogger care se respecta, aici voi arunca totul, idei, trairi, evenimente, pasiuni si crize. Pentru cei care ma cunosc: DA, mi`am facut blog, sa am unde sa vorbesc mult, fara sa ma opreasca nimeni. Vorbeam mult oricum. Probabil cateodata, mult prea mult. Nu o data mi s`a spus lucrul acesta. Nu o data am avut de suferit din cauza asta. Dar, nimic nu se schimba. Raman acelasi. Iar pentru restul oamenilor, cei care nu m`au cunoscut inca, incercati sa ma cunoasteti. Sau nu. Ascultati`ma. Sau nu. Despre mine, ce as putea spune? Eu sunt Cristi, majoritatea prietenilor mei imi spun Cioara, am 25 de ani (macar pentru inca 19 zile), am terminat Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, sectia Comunicare si Relatii Publice si vreau sa traiesc.

Aceasta ar fi scurta introducere intr`un blog ca oricare altul. Nimic special aici de vazut. Doar cuvinte aruncate din cand in cand, pentru a umple niste pagini si pentru a goli o minte obosita. O minte obosita de prea multe trairi intense in ultima vreme. Prea multa munca pentru bani prea putini. Prea putin timp pentru mine. Nici nu mai tin minte cand am pus ultima oara mana pe aparat sa ies aiurea`n oras si sa fac poze. La orice. Un hobby care incepe sa dispara. Nu este din cauza varstei. Este din cauza lenei care ma cuprinde de cate ori ajung acasa si ma pun in fata calculatorului. De multe ori mi s`a intamplat sa stau pur si simplu acolo, fara sa fac nimic. Sa dau drumu la muzica si sa ma uit in gol prin monitoare. Sa ma pierd in muzica. Apropo, multa lume nu ar numi`o muzica, ci zgomot. Eh, ce stiti voi? De cand stiti voi mai mult decat mine? Muzica?! Aia`i muzica?! Nu`i de mirare ca e atata violenta la concerte!, incerca sa ma faca sa ma simt prost cineva care nu stia nimic despre mine. Metalcore, NU Metal, Hardcore, Punk. Da, ma linisteste. Ma calmeaza. Spre uimirea unora.

Foarte bun inceputul. Imi place. Cred ca am sa continui asa.

O zi mirifica pentru toata lumea.

3 Responses to “Hello world!”

  1. Uraaa! Uraaa! URAAA!

  2. nemernici ruacarii astia, ai dracu, satanisti toti. se duc ca ciurdele la concerte sa se zbuciume pe muzici diavolesti , posedati de-a dreptu.

    bla bla bla love you !!
    welcom in blogosfera.

    😉

  3. Nu mai stiu exact cum am ajuns la tine si de unde stiu ca esti de prin zona. Point is: happy to find more people from Cluj on-line. I shall read you! 🙂

Leave a Reply

