Leapsa in stil electronic

Nu sunt la fel ca toti ceilalti. Nu m`am bucurat de Sarbatori in fiecare an. Pentru mine, aceste sarbatori de iarna nu insemnau nimic mai mult decat niste zile libere. Insa am invatat sa apreciez lucrurile triviale. Cum ar fi Leapsa Bloggerilor. Sa spunem ca m`a prins si pe mine. Am fost atins de Ioana si, bineinteles, dau mai departe. Vad eu cui. Probabil pe lista o sa apara Sergiu, Vlad si Jane. Poate si altii. Am timp.

Draga Mos Craciun

1. Nu stiu cat de cuminte am fost anul asta, dar stiu ca am incercat macar. Deci, incearca si tu sa treci pe aici. Ar fi prima oara. Lasa sanatate, ca restul cred ca ma descurc si singur sa le acumulez.

2. Pentru ca raman un geek, urmatoarele cateva puncte vor contine gadget`uri. Cum ar fi AT&T 8525. Nu`mi trebuie nou. Gasesti unul prin sacu` ala fara fund, nu?

3. Ochelarii aia de soare de care m`am atasat de vreo 4 ani inca n`au ajuns la mine, din motive pur financiare.

4. Cel mai mult as vrea sa am timp pentru mine si pentru noi. Sa mergem la munte. Sau la mare. Oriunde, numai cat sa fim impreuna mai mult decat anul acesta.

5. Vreau sa am un job mai bun, care sa ma multumeasca mai mult. Nu ca asta care`l am ar fi rau, dar am nevoie de o schimbare. M`am saturat sa stau 9 ore pe zi la calculator.

6. Vreau http://www.namaera.org, din motive lesne de inteles.

7. Vreau sa apara odata Diablo III si Starcraft 2. Si un preorder la ele.

8. Mi`ar trebui cel putin un costum nou. Gen tunica. Mi`ar place sa am unul.

9. Anul trecut am primit de ziua mea un Nikon D40x. M`as putea folosi de cateva obiective noi, asta [singurul] care`l am, nu stie sa faca aproape nimic.

10. Intorcandu`ma la gadgets, am nevoie de un ceas. Nu stiu, mi s`a pus pata pe unu`, si`l vreau.

11. Si un iPod. Nano. Chiar rosu.

Cam atat acum. Daca ai timp, uita`te peste lista. Stii unde stau. Iar daca nu stii, ai e-mail`u` meu.

Sarbatori Fericite.

Leave a Reply

