Trei

Trei lucruri pe care vrei sa le faci inainte sa mori

1. Sa vad concert live Godsmack
2. Sa vizitez mormantul lui Brandon Lee
3. Sa am un Chevrolet Camaro SS din 1967

Trei nume pe care le`ai avut:

1. Draven
2. Cioara
3. Chris

Trei alias`uri pe care le`ai folosit:

1. Namaera
2. Nytmare
3. Draven

Trei parti fizice care iti plac la tine:

1. Mainile
2. Ochii
3. Spatele

Trei mosteniri genetice:

1. Etnia romana
2. Logoreea
3. Intelepciunea

Trei lucruri care te sperie:

1. Singuratatea
2. Prostia
3. Ignoranta

Trei dintre lucrurile esentiale zilnic:

1. Pepsi
2. Tigari
3. Mancare

Three Things You Are Wearing Right Now:

1. DC Avatars
2. Blugi
3. Tricou

Trei trupe favorite:

1. Godsmack
2. Killswitch Engage
3. In Flames

Trei piese favorite momentan:

1. Revis – Caught in the rain
2. Lisa Miskovsky – Still Alive
3. Seether – Rise above this

Trei lucruri de care ai nevoie intr`o relatie:

1. Dragoste
2. Atentie
3. Distractie

Doua adevaruri si`o minciuna:

1. Mi`e frica de inaltimi
2. Cel mai bun prieten al meu este o femeie
3. Am alergat gol prin parc

Trei chestii fizice care te atrag la sexul opus:

1. Parul rosu
2. Ochii verzi
3. Picioarele mai lungi decat bustul

Trei hobby`uri:

1. Fotografia
2. Scrisul
3. Photoshop

Trei lucruri care vrei sa le faci neaparat acum:

1. Sa castig la loterie
2. Sa`mi schimb locul de munca
3. Sa plec intr`un concediu lung

Trei cariere pe care le`ai luat in considerare:

1. Psihiatru
2. Manager de trupa
3. Consultant IT

Trei locuri unde ai vrea sa mergi in vacanta:

1. Scotia
2. China
3. U.S.A.

Trei nume de copii:

1. Eric
2. Crissa
3. Arela

Trei cai prin care esti un baiat:

1. Sunt putin misogin
2. Par facial
3. Prea multa incredere de sine

Trei cai prin care ai fi o fata:

1. Am avut parul lung
2. Imi plac hainele
3. Sunt foarte atent si organizat

Trei citate favorite:

1. Victims … Aren`t we all?
2. I’m Not Afraid To Bleed, But I Will Do It For You
3. You`re Only As Young As The Women You Feel

Acum, este randul vostru. Vreau sa stiu totul!

2 Responses to “Trei”

  1. blu_ Says:

    Trei lucruri pe care vrei sa le faci inainte sa mori

    1. Bunjee jumping
    2. Sa sar cu parashuta
    3. Sa-mi iau motor, speeder si de preferat sa nu fie ultimu lucru pe care’l fac 😀

    Trei nume pe care le`ai avut:

    1. Costin
    2. Lentyla
    3. Blu

    Trei alias`uri pe care le`ai folosit:

    1. Lentyla
    2. Fallen
    3. Blu

    Trei parti fizice care iti plac la tine:

    1. Mainile
    2. Ochii
    3. Tatuajele

    Trei mosteniri genetice:

    1. Apatia lu’ tata
    2. Nevoia de control a lu’ mama
    3. Bunul simt de la amandoi

    Trei lucruri care te sperie:

    1. Puffu cand bea
    2. Prostia
    3. Eu cand is beat si deprimat

    Trei dintre lucrurile esentiale zilnic:

    1. Cafea
    2. Tigari
    3. Cafea

    Three Things You Are Wearing Right Now:

    1. Vans
    2. Pierce’uri
    3. Ceva haine

    Trei trupe favorite:

    1. Maximum the Hormone
    2. Killswitch Engage
    3. In Flames

    Trei piese favorite momentan:

    1. Relient K – I so hate consequences
    2. Maximum the Hormone – Zetsubou Billy
    3. The almost – say this sooner

    Trei lucruri de care ai nevoie intr`o relatie:

    1. Liniste [a se citi STFU]
    2. Sex
    3. Liniste [a se citi STFU]
    [de restu ma ocup eu]

    Doua adevaruri si`o minciuna:

    1. M’am sarutat cu un baiat
    2. Sunt tzaran
    3. Va iubesc pe totz

    Trei chestii fizice care te atrag la sexul opus:

    1. TITIIIIEEEES
    2. Ochii verzi
    3. Creatza

    Trei hobby`uri:

    1. Computer games
    2. Lenevitu
    3. Aia micii [a se citi cei doi catzei si motanu de care am grija]

    Trei lucruri care vrei sa le faci neaparat acum:

    1. Sa ma duc sa fac un kk
    2. Sa plec acasa [is la lucru]
    3. Sex

    Trei cariere pe care le`ai luat in considerare:

    1. Chirurg [da’ am inceput sa beau….]
    2. Barman
    3. Profesor

    Trei locuri unde ai vrea sa mergi in vacanta:

    1. Japonia
    2. Anglia
    3. Colibitza

    Trei nume de copii:

    1. Astro
    2. Yoda
    3. Vasile

    😀

    Trei cai prin care esti un baiat:

    1. Sunt misogin [foarte]
    2. Am cuc
    3. Platesc intotdeauna

    Trei cai prin care ai fi o fata:

    1. Sunt razbunator cand situatia o cere
    2. Am nevoie de atentie intr’o relatie
    3. …..

    Trei citate favorite:

    1. Sarcasm sign!
    2. You HAVE a sarcasm sign ?!?!
    3. Nu gandi cu pula si nu fute cu capu! [mama]

  2. Alex Says:

    Trei lucruri pe care vrei sa le faci inainte sa mori

    1. Sa ajung pe Amazon
    2. Sa ma duc in sudul Africii de Sud, la Cape Agulhas, sa ma uit la ocean, sa intind bratele si sa sa stiu ca am Oceanul Indian in stanga si Oceanul Atlantic in dreapta
    3. Sa fac inconjurul lumii

    Trei nume pe care le`ai avut:

    1. Rammstein
    2. Shrek
    3. Rise and Shine

    Trei alias`uri pe care le`ai folosit:

    1. Alex Ravenhurst
    2. Rammstein
    3. Alexis Zorba

    Trei parti fizice care iti plac la tine:

    1. Buzele
    2. Mainile
    3. Urechile

    Trei mosteniri genetice:

    1. Miopia
    2. Inaltimea
    3. Dictia

    Trei lucruri care te sperie:

    1. Singuratatea
    2. Soarecii si sobolanii
    3. Moartea celor dragi

    Trei dintre lucrurile esentiale zilnic:

    1. Ochelarii
    2. Apa
    3. Internet

    Three Things You Are Wearing Right Now:

    1. Tricou
    2. Boxeri
    3. Pantaloni de pijama

    Trei trupe favorite:

    1. Rammstein
    2. Nightwish
    3. Vangelis

    Trei piese favorite momentan:

    1. Mark Anthony “Baz” Luhrmann – Everybody’s Free (To Wear Sunscreen)
    2. Rammstein – Spring
    3. Mireille Mathieu – Pardonne-moi ce caprice d’enfant

    Trei lucruri de care ai nevoie intr`o relatie:

    1. Dragoste
    2. Atentie
    3. Libertate

    Doua adevaruri si`o minciuna:

    1. Am facut scufundari in Austria
    2. Am fumat hasis
    3. Vara devin blond cu ochii verzi

    Trei chestii fizice care te atrag la sexul opus:

    1. Parul – cat mai lung si cat mai spre blond
    2. Pistruii
    3. Sanii bine conturati

    Trei hobby`uri:

    1. Bibliofilia
    2. Fotografia
    3. Inotul

    Trei lucruri care vrei sa le faci neaparat acum:

    1. Sa bat lumea in lung si in lat
    2. Sa finalizez colectia de ghiduri Baedeker
    3. Sa ma mut impreuna cu prietena mea

    Trei cariere pe care le`ai luat in considerare:

    1. Auditor la organism de acreditare organisme de certificare
    2. Sudor subacvatic
    3. Comandant de tanc petrolier

    Trei locuri unde ai vrea sa mergi in vacanta:

    1. Borneo
    2. Oman
    3. Noua Zeelanda

    Trei nume de copii:

    1. Waldemar
    2. Adnana
    3. Alexis

    Trei cai prin care esti un baiat:

    1. Am vocea groasa
    2. Am par pe piept
    3. Pot sa imi iau prietena in spate si sa merg cu ea fara efort

    Trei cai prin care ai fi o fata:

    1. Cumparaturile sunt o placere
    2. Am discutii telefonice mai lungi de 30 de minute
    3. Imi fac manichiura

    Trei citate favorite:

    1. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams.
    2. I hope for nothing. I fear nothing. I am free
    3. … to boldly go where no man has gone before

Leave a Reply

