Facerea de bine …

Toata lumea probabil stie continuarea. Toti ne conformam intr`un fel sau altul la aceleasi principii, la aceleasi incercari de a face o lume mai buna, cel putin in jurul nostru. Chiar daca le facem bine altora, sau ne facem singuri, intotdeauna exista urmari negative legate de actiunile noastre anterioare. Fie ca incerci sa fii supportive, fie ca vrei numai binele, intotdeauna exista ceva sau cineva care sa strice asta. Am inceput sa cred ca orice ai face, exista urmari atat pozitive, cat si negative. In orice.

Nu sunt negativist. Nu sunt nici macar pesimist. Am trait pana acum la fel ca oricare altul. Cu ganduri si impresii egal distribuit intre alb si negru, ying si yang, intuneric si lumina. Realitatea poate sa`ti demonstreze de cele mai mult ori contrariul asteptarilor tale. Poate sa iti calce visele in picioare. Sau sa te ajute atunci cand iti pierzi speranta. Asta este frumusetea ei. Nu ne cunoastem viitorul. Si, oricat ar sustine unii ca ar vrea sa`si cunoasca viitorul, chiar vrem acest lucru? Daca stii ce se va intampla maine, nu ai incerca sa schimbi acest lucru si, automat, ai schimba viitorul, si din nou nu l`ai stii? Nu ar mai ramane loc de surpriza. Nu ar mai ramane loc de mister sau de necunoscut. Ar deveni totul o banalitate.

Desi relatia dureaza de 7 luni, inca invat despre persoana iubita in fiecare zi. Si probabil n`o sa termin niciodata. Este ca si o carte care se scrie neincetat. Ce mi`a fost mie mai greu sa inteleg a fost faptul ca este diferita de oricine altcineva. Ca este diferita complet de mine, in primul rand. Ca daca o enervez, trebuie s`o las in pace si sa tac, pana isi revine, nu sa incerc sa repar, cum ar fi mers alta data la altcineva. Ah da. Asta ar fi problema mea majora. Nu stiu sa tac. Astept indrumari sau ajutor pe tema asta.  Din punctul meu de vedere, as vrea sa`i inteleg gandirea pentru 10 minute, pentru a sti cum sa actionez si sa reactionez la diferite situatii. Din nou, ceva intangibil. Ca si viitorul. Sa intelegi femeile ar insemna sa iti explodeze capul probabil dupa primele 3 secunde. Deci, ma abtin. Prefer sa gresesc in continuare. Si sa invat din greseli. Atat cat imi mai este permis. Nu stiu ce`mi rezerva ziua de maine. Si, deocamdata, nici nu ma intereseaza.

Vreau o lume mai buna pentru ea. Vreau o lume mai buna pentru noi. Incerc prea tare si nu sunt in stare sa astept dupa oricine altcineva. Mi`am format un ritm si ma astept ca toata lumea sa se conformeze dupa el. Cred ca semestrul asta o sa invat sa ma opresc pentru o secunda si sa intru in ritmul ei. Macar pentru o vreme. Cine stie? Poate e adevarat: Nu orice schimbare este neaparat in rau. Si nu e atat o schimbare cat este un compromis. M`am saturat de agresivitatea pasiva, de certuri aiurea, de nopti nedormite sau de kilograme pierdute.

In alta ordine de idei, mai sunt 4 zile. PATRU. Cu asta cu tot. Si intru in concediu. N`am mai dormit bine din clasa a 4`a. O sa dorm si`o sa ma joc. Ah, era sa uit. Va recomand Prince of Persia. Desi usor, e foarte bine realizat. Si m`a prins. Ma tot joc la el de vreo 3 zile. Nu vreau sa va stric surprizele din el, deci n`o sa va dau detalii din joc. Atata ca nu esti singur.

Printre altele, mai astept inca dupa DVD`ul cu Roadrunner United – The Concert. Si Voiku zicea ca merg serverele de Warcraft 3 si Starcraft Broodwar. Deci avem de lucru in weekend. Anul asta n`o sa ajung la LAN Party, deci o sa ma multumesc cu putinul care`l am saptamana viitoare. O sa am timp la anul sa ma joc mai mult. Cel putin asa mi`am propus. Sa ies mai mult din casa, sa nu mai fiu legat de munca si cu orarul de somn si cu banii. Sa fiu din nou liber. Bine ca mi`am dat singur de gandit acum.

Pana data viitoare, va doresc multa sanatate mentala.

Leave a Reply

