Placerea de a fi barbat

Nu ca as avea nevoie de ceva sa`mi aduca aminte cat de bine e sa fii barbat, doar cateva motive in plus:

* Numele de familie ramane acolo unde este.
* Garajul este numai al tau.
* Planurile de nunta se rezolva singure.
* Ciocolata este doar un snack.
* Poti fi Presedinte.
* Nu poti ramane gravid.
* Poti purta un tricou alb la Aqua Park.
* Poti sa NU porti tricou la Aqua Park.
* Mecanicii auto iti spun adevarul.
* Lumea este pisoarul tau.
* Nu trebuie sa conduci pana la urmatoarea benzinarie doar pentru ca toaleta de la asta e prea murdara.
* Aceeasi munca, mai multi bani.
* Ridurile adauga la caracter (Pentru prietenii mei buni, asta inseamna +2 la Charisma modifier)
* Rochie de nunta : 1000 Euro. Inchirierea unui frac : 100 Euro.
* Oamenii nu se holbeaza la pieptul tau cand vorbesc cu tine.
* Noii pantofi nu te taie, nu`ti fac vanatai sau bataturi.
* O singura dispozitie tot timpul.
* Conversatiile telefonice se termina in maxim 30 de secunde.
* Stim lucruri despre tancuri.
* O vacanta de 5 zile inseamna doar o valiza mica.
* Poti sa`ti deschizi toate borcanele.
* Primesti ceva in plus pentru cel mai mic gest de pasare.
* Daca cineva uita sa te invite undeva, este inca prietenul tau.
* Lenjeria ta costa 40 de lei pentru un set de 3.
* Trei perechi de pantofi inseamna prea mult.
* Nu poti sa vezi cutele de pe hainele proprii.
* Tot ce se afla pe fata ta ramane la culoarea originala.
* Aceeasi freza dureaza ani, poate chiar decenii.
* Nu trebuie sa te razi decat pe fata.
* Poti sa te joci cu jucarii toata viata.
* Un singur portofel, o singura pereche de pantofi, o singura culoare, pentru toate anotimpurile.
* Poti purta pantaloni scurti indiferent cum ar arata picioarele tale.
* Poti sa`ti faci unghiile cu un briceag.
* Ai dreptul de a alege sa`ti lasi sau nu mustata.
* Poti sa faci cumparaturi de Craciun pentru 17 rude pe 24 Decembrie in 30 de minute.

8 Responses to “Placerea de a fi barbat”

  1. Da-mi voie sa te contazic: nunta a organizat-o sotul meu (tinuta lui a costat cat a mea sau mai mult), eu mi-am pastrat numele, el are mai multe haine decat mine, eu urasc sa fac cumparaturi de orice fel (iar cand le fac, ma misc rapid), pantofii noi il rod fe fiecare data, cand mergem in vacante, bagajul lui este mai mare decat al meu, eu port pantaloni scurti si fuste scurte, desi n-am picioare de model (dar la ce bun atatea complexe?). ๐Ÿ˜‰ Deci fara generalizari, da? :))

  2. ummm …. atunci se vede care`i ce in relatie mwuahahahaha
    kiddin` … well .. then … you`re not a girl … you`re just a dude with long hair ๐Ÿ˜€

  3. Hahahaha… now you’re talkin’! :)))
    >:D<

  4. chanicthau Says:

    AMEN Brother!

    SilentLucidity …. WAKE UP you are living a nightmare!!!!

  5. no she’s not, im living the same way …
    ma cris, deci … conversatiile tale cu mine tin 30 de secunde? come on … first we get thru the gaming, then the music, then …and then … si nu ca te tzin eu la telefon … and yea, u shop more than i do …deci, sa-mi fie cu pardon …

    si eu pot sa fac multe di treburile alea..cel putin cele ce nu tin de parti anatomice la care na nu pot sa ma simt … nuj ce fel de femei au aia care scriu porcariile astea da i feel so sad for them …

  6. blu_ Says:

    Noh fetele sa va vad acu:

    Ragai cand imi vine si tare.
    Pot sa ma imbrac ca un boschetar si sa merg la lucru, si lucrez in aceeasi cladire ca si Cristi [banci, vodafone, 99% costume si fitze]
    Daca incep un scandal nu ma astept sa prietena sa sara pentru mine si nici nu imi schimb parerea despre ea cand sta si se uita cum mi-o iau.

    Si da, take a fucking JOKE !!! It was supposed to be funny, nu era atentat la nici una dintre voi.

    Si invatzati sa raspundeti cu aceeasi moneda. I always say “Orice spui tu despre mine pot spune la fel despre tine cu acelasi inteles si acelasi adevar!”

    Asa ca hai, post cu de ce e fain sa fii femeie!

  7. neli Says:

    nu prea merita sincer sa raspundem cu aceeasi moneda. pt ce? ego feeding? in majoritatea cazurilor cand ceva e gresit sau wtv, e vina noastra. ca barbatii au voie sa greseasca ca … asa sunt barbatii. :)))

    so no thanx.

  8. blu_ Says:

    Nu sclipeste ๐Ÿ˜ฆ ……. Ce zic io si ce intelege ea …. Noh da-i pace

Leave a Reply

