We`re So Poor We Can`t Even Afford To Pay Attention

Bun inceput de concediu. Se pare ca oamenii apreciaza ce stiu eu sa fac. Mi`am gasit un job interesant. Colaborator la Neuro Gamer. O firma mica, inca la inceput, care vrea sa faca ceva in domeniul Gaming / Advertising / GameCons / Reviewing. Lucrul care imi place mie cel mai mult pana acum la ei e detasarea si usurinta cu care putem discuta. Din cate am inteles, sunt toti cam de o varsta cu mine, un lucru foarte bun pentru o echipa, si au cam acelasi background. Sa`mi fi regasit vocatia? Tot acest timp pierdut in fata calculatorului, in general, si in fata jocurilor, in special, o sa`mi aduca beneficii? Ar fi interesant. De fapt, O SA FIE interesant. Vreau sa fac lucrul asta. In plus fata de jobul meu actual care ma plictiseste si ma oboseste constant. Fac ceva ce`mi place, ceva la care sunt bun.

In alta ordine de idei, n`am dormit de vineri decat vreo 2 ore. Da. Concediu. Warcraft 3 DotA si TD. Ypee Yay Yey. Urmeaza 10 zile cel putin interesante. Ah, da. S`a intors Costin din India. Trebuie sa vad daca mai e intreg. Daca nu, ii iau animalele si`l izolez. Macar pe Yoda. Andreea ar fi foarte incantata. As vrea sa pot sa`mi iau si eu caine aici. Un beagle. Dar ma tem ca nu poate fi crescut intr`un apartament cu 2 oameni care sunt la munca aproape toata ziua. Are nevoie de foarte multa atentie, de spatiu deschis, sa alerge, sa se joace. Poate cand o sa fiu la casa mea. Undeva unde o sa am curte. Sau macar niste camere foarte mari.

Mi`e dor de casa. De caldura din micul meu apartament din centru. De vocea mamei si de rasul lui tata. De privirea bucuroasa a Xenei cand ma vede cu bagajele in usa. Un an in care nu ajung acasa. Sper ca in 2009 o sa reusesc sa`mi fac mai mult timp sa merg si sa lenevesc in Constanta. Si nu in vara. In vara nu pot sa lenevesc. Pe langa cele doua nunti (Sergiu cu Alina si Sergiu cu Liliana), mai am de rezolvat si cateva treburi mai vechi.

5 Responses to “We`re So Poor We Can`t Even Afford To Pay Attention”

  1. Concediu placut!
    Si numai bine din partea noului job! 😛

  2. thrilled to have you on the team 🙂 😉

  3. blu_ Says:

    Repede va mai aruncatz la copiii mei….
    Unu nu mi-atz aduce o supa la spital 😦

    Mie mi-i dor de o fugarita prin cartier noaptea pe la 2-3 betz muci, evitand politzaiu, urcatz prin copaci si ascunshi prin boschetz 😀 Toata treaba ca sa ne incalzim evident, ii frig in iasi iarna…
    Vremuri de studentie ….

    Chiar o fo fain cand am fo student….

  4. Hopaaa, ne-am făcut blog…

  5. Scoate mă moderarea, jos cenzura!

Leave a Reply

