Ne`am Intors

De ce? Ma`ntreb si eu asta in fiecare zi. De ce muncim? Doar pentru bani si beneficii? Meh. Discutie pentru zile negre.

Hajduszoboszlo. Cel mai plictisitor loc din lume. Noroc cu baile termale. D`aia e si facuta statiunea/oraselul. Dar chiar asa? Sa nu ai chiar nimic de facut? Noroc ca am avut anturaj bun. Oameni de`ai mei. Prieteni. Putini, dar buni. Pacat ca n`au fost toti aia care as fi vrut eu. Nu`i nimic. Data viitoare. Si noroc cu PSP`urile lor. Aceasta calatorie m`a facut sa imi fixez PSP`ul ca fiind prioritatea numarul 2. In orice caz, in Hajdu nu cred ca mai pun piciorul iarna. La -15 grade, poate sa fie apa oricat de calda, mie tot mi`e frig. Plus ca m`am dus acolo cu intentia sa inot. N`ai unde. Singurul bazin “mare” in care se poate inota e cu apa normala. NU termala. Mi`am lasat si niste fasii de piele din palma pe barile din metal care leaga bazinele intre ele. Asta pentru ca am uitat fizica din liceu.

Bun. Am terminat si un 2008 greu si lung si am intrat intr`un 2009 aparent mai bun. Sau macar inceputul a fost bun. Sunt multumit ca am prieteni foarte buni, o prietena extrem de intelegatoare si o familie aproape perfecta. Mai ramane sa am un job mai bun si un apartament al meu si sunt exact asa cum vreau. Restul vin in timp. Oricum nu ma grabesc nicaieri. Ne descurcam cum putem. Cu putinul pe care`l avem, stim sa il folosim atat cat sa ne simtit macar satisfacuti.

La Multi Ani, impliniri, sanatate, bucurie, dragoste, orice va doriti. Bani, masini si femei multe, la aia la care le trebuie. Pentru restul dintre noi care mai au un dram de demnitate, sa ramanem asa cum suntem. Fericiti ca traim asa cum vrem noi si nu tinem cont de ce spun altii. Si sa fim inconjurati de oamenii care conteaza.

3 Responses to “Ne`am Intors”

  1. La multi ani!
    Welcome back 🙂

  2. Că bine zici

  3. La Multi Ani Cris !!

    *huggles*

Leave a Reply

