Indepartat …

Incerc sa nu ma gandesc. Incerc sa intru usor usor intr`un “nothing box” numai al meu. Pana ce dispare tot raul din jurul meu. Incerc sa`mi revin la starea initiala. Unde oamenii sunt buni, unde viata are sens, unde nu exista disperare, rautate, ura sau nefericire. In decursul unui an [spun asta fara sa dau vina pe TINE da, tu ….] m`am schimbat. O parte in bine, pentru ca am inceput sa inteleg femeile, iar o parte in rau, lasand in urma o parte importanta din mine. Partea mea amuzanta, de om fericit. Am incercat sa o readuc de atatea ori, dar umorul negru predomina. Si era neinteles. Ii datorez multe EI. Si nu`i reprosez nimic. As fi vrut sa nu fie asa. Dar viata nu e intotdeauna cum vrei tu. Relatiile nu sunt bazate pe gandurile si aspiratiile unui singur om. In cazul meu, comoditatea a distrus spontaneitatea. Lesson learnt.

Am plecat din Cluj cu ganduri negre. Ca orice om normal am trecut prin cele 5 faze post-relationale. Negarea a fost cea mai lunga, fiind prima. Am incercat sa aduc totul inapoi, “nu”, “nu s`a terminat”, “nu stii ce vorbesti”, “nu vrei sa faci asta”. Din fericire pentru mine, faza urmatoare, Furia a durat extrem de putin. As fi dat in cap la lume pe strada pentru a ma simti mai bine. Dar doar pentru o zi. Apoi am incercat sa Negociez. Da, a durat cam 15 minute. Si apoi am plecat, gol pe dinauntru, lasand o camera pe jumatate goala in urma. Depresia s`a desfasurat in limitele normale. “Vreau sa mor”, “nu am de ce sa traiesc fara ea”, “de ce mi se intampla mie”, “unde am gresit”, “vreau sa se termine totul” si alte ganduri obscure si intunecate. Muzica depresiva, mult intuneric si nopti nedormite. Dar, totul s`a terminat si am ajuns sa Accept totul asa cum este.

Bineinteles, aici au intervenit oamenii care imi sunt cei mai dragi. Prietenii. Cei pentru care as face orice. Cei care m`au acceptat asa cum sunt eu. La fel cum am inteles eu ca trebuie sa accept decizia luata de EA ca fiind una benefica EI. Ceea ce este prioritar pentru mine. N`am fost si nu voi fi vreodata egoist. Desi tot mai multa lume incepe sa`mi zica sa incep sa ma gandesc mai intai la mine, n`as putea face asta. Din acest motiv, EA va avea ce si`a dorit. Nimic mai mult de un prieten de baza. Nimic mai mult decat cineva care iti este drag si`l tii langa tine fara alte ganduri ascunse.

Apoi, in cele putine zile care le`am avut doar pentru mine si am avut linistea interioara necesara sa ma ridic de jos si sa ma scutur bine, a aparut o EA. Desi tot o EA, atat de diferita. Inocenta si energica. A reusit in cateva ore sa ma ridice de  jos, sa`mi dea doua picioare`n cur si sa ma trimita inainte. Desi la o distanta considerabila de locul in care ma aflam, simteam caldura venita din partea ei. Nu ma cunostea. Probabil nici n`o sa ma cunoasca vreodata asa cum vreau sau cum vrea. Dar ne permitem sa visam impreuna. Este un lucru de care aveam nevoie si care nu l`am simtit de mult. Sa nu fii atasat de nimeni, si totusi sa te simti inconjurat de caldura si de bunatate. Iti multumesc.

Vreau sa ma gandesc la o zi de maine mai buna. M`am plictisit de ganduri albastre si de vorbe incurajatoare. Raman vorbe. Intentia este intotdeauna buna, dar totusi raman doar vorbe. N`am fost in stare niciodata sa urmez un sfat, fie bun sau rau. Singura metoda e sa fac totul singur. Ma bucur ca am 5-6 persoane langa mine acum, iar numarul lor ramane acelasi deocamdata.

Iar de maine imi voi construi viata. In sensul ca voi termina ce am inceput, imi voi da licenta ca un student ce se respecta, si voi ajunge acolo unde vreau. De acolo nu ma mai intereseaza ce se intampla. Nu`mi mai voi face planuri. Mi`am atins scopul si totul va fi cum am vrut. Abia atunci voi putea spune ca sunt intr`adevar liber.

Placerea de a fi om ramane in sufletul nostru. Cu durere si bucurie. Cu bine si cu rau. Cu dragoste si cu ura. Suntem oameni, trebuie sa ne purtam ca atare. Nu vom fi perfecti niciodata. Cei care inteleg asta sunt mai presus decat restul. Greselile noastre trebuie sa ne fie cele mai adanci cicatrici. Dar trebuie sa privim acele cicatrici ca niste episoade importante din viata noastra si sa tinem minte sa nu le repetam. Uitam si iertam pentru ca suntem dependenti de alti oameni. Suntem unici. Suntem Oameni.

4 Responses to “Indepartat …”

  1. Dude, friends R forever… Don’t forget that !

  2. >:D<

  3. I only hope it’s not a fairytale :-<

  4. Sorina Says:

    All will be alright in one way or anoether..

    People who care about you will help you get through all this..

    You are a strong character and you know it.

    Love.

Leave a Reply

