Sarbatori si nu numai

Buna si anume seara, dragi prieteni. Nu, nu am disparut, n`am murit, nu am fost privat de Internet. Inca. Stiu ca a trecut ceva timp de cand am scris ceva, orice, aici. O sa incerc sa recuperez o parte din timpul pierdut acum.

Bun. In primul rand, noutati. Lucrez de vreo doua luni intr`un bar din Constanta, Friends & CO, ca ajutor de barman, doua zile cu doua zile libere. De aici si lipsa timpului liber. Zilele libere mi le petrec, de doua saptamani, cu cea mai incantatoare fiinta, iubirea vietii mele, Arina. Da, sunt indragostit pana peste cap. Desi o stiu de o viata, am cunoscut`o abia acum doua saptamani. Cine ar fi crezut, nu? Oricum, pentru prima data in ultimii ani, sunt fericit. La propriu. Fara sa cer lucrul acesta. Imi suna in cap vorbele prietenilor mei, pe care i`am lasat in urma in Cluj, cum ca “In momentul in care voi inceta sa fiu emo si sa mai caut ceva, voi gasi”. Zic emo, dar cuvintele propriu-zise au fost mult mai severe. Dar intru totul adevarate. Multumesc, Costin, pentru asta. Mai departe. Incepe sa`mi placa sa am o relatie normala si plina de tot ce n`am avut atata timp. Nu`i de bine, poate ma obisnuiesc *big grin*. Arina este fiica unui prieten vechi de`al tatalui meu, un om extraordinar, pe care constantenii il cunosc ca fiind unul dintre cei mai buni actori ai teatrului tomitan, si anume Vasile “Ica” Cojocaru. Ca o paranteza, ceva foarte haios, ce a spus mama Arinei cand a auzit ca este indragostita de mine: “Cand vei veni cu el acasa, nu va exista momentul acela de inhibitie, deoarece il cunosc dinainte sa te fi nascut tu”. Ah, si am poze cu parintii ei, pe Ceahlau, din 1986, cu 3 ani inainte de a se naste Arina *big grin*. Din nou, cine ar fi crezut atunci asta?

Trecand la alt subiect, se apropie Craciunul. Cei care ma cunosc indeajuns de bine, stiu ca nu`mi plac sarbatorile. Pana acum. Se pare ca, desi voi fi de munca in bar din 25 decembrie pana in 28, o sa am parte de Sarbatori frumoase. Tot datorita Arinei. Ma gandesc sa`mi refac lista cu cerinte la Mos Craciun. Sau macar pentru ziua mea * Whistling innocently*. E mai scurta de data aceasta. De cand muncesc, mi`am tot cumparat ce am avut nevoie. Dar au ramas cateva lucruri pe care le`as vrea. Cum ar fi: un PSP, Tekken 6 sau Dark Ressurection pentru PSP, un HDD de 1 Tb, iPodul Nano rosu de anul trecut, precum si http://www.namaera.org. Sau macar .ro, ca e lifetime. Ah, si sa`mi ajunga odata lucrurile din Cluj aici, tinand cont ca au plecat de acolo acum o luna si putin. Stagneaza undeva intr`un depozit in Bucuresti, pana i se face mila soferului dubei de mine sa le aduca. Nu in ultimul rand, a mai ramas sa ne gandim unde sa petrecem cele 4 zile pe care le am libere, care includ ziua mea si Revelionul. Ideea era sa mergem in Cluj, ca mi`e dor de ai mei geeks, dar nici ei nu stiu ce o sa faca, si probabil o sa fie imprastiati. Si nu vreau sa fac doua zile pe tren si sa nu apuc sa`i vad pe toti la un loc. Mai era optiunea cu Predealul, dar Alex m`a anuntat ceva de 16 grade de Craciun. Si ce`i Craciunul fara zapada? N`am fost la munte de la 9 ani. Daca tot ma duc, vreau zapada, vreau partie, vreau snowboard si frig. Asta daca`mi ajunge duba si o sa am haine groase. In sfarsit. Astept si alte idei de la cei 7 oameni care`mi mai citesc blogul si nu m`au uitat de tot.

La final, vreau sa spun doar atat: Te iubesc Arina!

Si, Sarbatori Fericite!

God bless us, everyone! (Amu`mi cer scuze, da` doar ce am venit de la A Christmas Carol. Film foarte bine facut dupa nuvela lui Charles Dickens, bun de vizionat acum, de Sarbatori).

15 Responses to “Sarbatori si nu numai”

  1. Aminda Says:

    You’re kinda unthankful. Ai fost la munte fix acum un an. Si e cam aiurea ca pe unii dintre prietenii tai i-ai uitat la modul urat la care nu raspunzi la un salut. Stii, stilul asta cu “ma baricadez, da’ de nu ma deranjeaza gandul” e tot emo. Take care.

  2. tehauthor Says:

    You’ve gone soft :P, glad you’re ok dumbass

  3. Arina Says:

    Stii gagica a caror parinti apar intr-o poza cu tine, undeva pe la 1986?Si ea te iubeste…a.m.t.a.m.w.a.b

  4. georgi Says:

    suntem mai multi de 7 pers cei care iti citim blogul sau cel putin il deschidem aproape zilnic sa vedem daca nu ai mai scris ceva despre tine si viata ta, din moment ce altfel nu putem afla nimik 😛 take care. kisses

  5. Seba Says:

    Da ba 😀 … ne buCURam pentru tine.eu cel putin 🙂 … si ar fi fost fain sa fii pe aici de rev, da’ vorba ta , nici noi nu stim ce facem asa ca … ia-o pe Arina de o toarta si have fun de Craciun si mai ales de rev 😉 … oricum ne sunam 😛 … Sarbatori Fericite si voua . va pupam de pe la Cluj 🙂 … aaaa … si era sa uit ……….. aaaaaaand Bullets 😛

  6. Desi n-am apucat sa-ti fiu amica apropiata, te-am apreciat pentru sinceritatea postarilor tale, pentru ca ESTI that raven spirit u admire and love si, nu in ultimul rand, pt ca sustii muzica clasica :). si ne-ai sustinut de la inceput, fara a astepta multumiri ori recompense..
    Ma bucur enorm ca esti fericit. Mi s-a parut mereu ca-ti lipseshte feelingul asta ori ca poate nu l-ai trait cu adevarat inca. Iti doresc numai bine si niste sarbatori luminoase alaturi de iubirea ta (pe care sa le si Simtzi, nu doar sa le lashi sa treaca, cum a fost pana acum) :).
    Take really good care shi keep up the Christmas list: who knows, u might get lucky..

  7. Dude, just one thing: Pics or GTFO ! 😀 honestly …

  8. Costin Says:

    I hate to say i told you so but I TOLD YOU SO :)) fucker:D

  9. puffu Says:

    Dude si eu am lasat in urma clujul, fuck man sper ca la anu sa ma intorc inapoi, imi vine sa ma dau de pereti pe acasa de plictiseala si nici nu sunt departe de el, dar cand ne vedem dam ceva asa in memoria lui puffu ca de rev in 2008-2009 un L4D 2

  10. 1. Nu sunt “unthankful”. Acum un an am fost la munte. Dar am stat si m`am uitat la altii cum s`au dat. Si a fost pentru 2 ore.
    2. Nu mi`am uitat prietenii. Intreaba`i. O sa`tz zica acelasi lucru.
    3. By “going soft” you mean “happy”, right? 😀
    4. And Bullets.
    5. E Draven, nu Raven. Sau Crow. 😀
    6. Poze nu pun. O s`o vez personal cand ajungem in Cluj. Poate de sarbatori. Am mai discutat asta o data.
    7. Yes, yes, you told me so. At least i listened for once. 😀
    8. Pufule, oricand putem da un L4D2. Si de vazut ne vedem. Trust me, I will be back.

  11. Aminda Says:

    1. Now, that’s not my fault, is it?
    2. Oh well, foarte convenabil. E frumos cand poti sa uiti asa repede un om care a fost langa tine la un moment dat, numai fiindca asa iti convine tie, fiindca ai tu de sters o perioada din viata ta cu buretele. Imi pare rau ca am intrat aici. Wish you all my best.

  12. Da, am sters. Te`ai fi asteptat sa nu o fac ? In ce univers paralel aleg ce`i mai rau pentru mine ? Anywho, daca iti pare rau, stop. I really could care less.

  13. WUX Says:

    muhahahhaha >:) … te ai inmuiat drace :)) … Nah..ce sa zic?! Casa de piatra si copii de caramida ! >:) … sau … Casa de cacat, ca sa nu si bage nimeni nasul in ea ! :)>- …Take care … Sarbatori fericite … si toate cele … si mai hai pe la Cluj sau Iasi 😀

  14. La multi ani!
    Sa cresti mare, sa fii sanatos si optimist si sa mai vii prin Cluj. Si pe cat posibil, da un semn cand vii, poate apuc sa te vad si eu 🙂

    Si mersi de mesaje. Chiar m-am bucurat ca te-ai gandit si la mine 😛

    Te pup
    Ioana

  15. dragut merita si alta data

Leave a Reply

