Totul ramane cum nu a fost niciodata

Dupa aproape un an, incerc sa`mi adun gandurile. A venit din nou Craciunul si nimic nu s`a schimbat. Nu am gasit job`ul perfect, nu am gasit femeia care sa`mi schimbe viata si nu m`am imbogatit peste noapte. Si totusi merg mai departe. E in natura omului sa o faca. Bineinteles, nici o sarbatoare fara probleme. De data asta nu financiare, ci de ordin tehnic. Un pahar cu apa cazut strategic pe carcasa, si se pare ca ceva s`a ars. Speranta mea este sa fie doar placa de baza si nu placa video, pentru damage control.

Dar incercam sa uitam de asta, conectam laptop-ul de la Danus si mergem mai departe. Maine la ora asta o sa ma urc in tren si o sa fiu in drum spre Cluj. Am nevoie de vacanta asta. Ma asteapta prietenii mei, (aproape) singurii care mai conteaza. Si poate ma asteapta cu vesti bune, in legatura cu job-hunting`ul meu. Ar fi cel mai bun lucru din ultimii 2 ani. Sa ma intorc acasa, intr`un final.

Sincer sa fiu, nu mi`a pasat prea mult de Constanta sau de oamenii de aici, cu foarte putine exceptii. Dar sunt prea lenes / fricos sa schimb ceva. Pana acum. Asta ar fi 2012 Resolution. Sa plec inapoi in Cluj. Orice ar insemna asta.

In alta ordine de idei, vreau Star Wars: The Old Republic, vreau Diablo III, vreau Assassin`s Creed: Revelations, vreau 6870 … si cam atat. My own Bucket List, for now. Ah da, si vreau o roscata anume. Se pune?

Si nu in ultimul rand, In Flames. Ca doar e Craciunul. Si ce Craciun ar fi fara In Flames?

One Response to “Totul ramane cum nu a fost niciodata”

Leave a Reply

