High Tech Cinderella Story

Trecuse ceva timp de cand iesisem la un concert. Vremurile din Cluj cand mergeam saptamana de saptamana apusesera de mult. Mi`era dor, intr`un fel, de animozitatea unui local plin, de muzica atat de tare incat sa nu te poti auzi cu cel de langa tine si de aerul incarcat de fum de tigare. Asa ca am raspuns unei invitatii nerostite si am ajuns in Goblin, sambata seara.

Venisem pentru White Walls si poate pentru Coma. Desi de Coma nu mai auzisem de pe vremea cand inca eram la liceu si Danut baga muzica in mine. Dar era un nume ce`mi rezona in minte. Lume multa, muzica tare, bere si multi cunoscuti. Nu eram atat de prins incat sa ma duc chiar in primul rand, cum fac de obicei la concerte, asa ca am ramas putin in spate si m’am bucurat de muzica. White Walls s`au ridicat la asteptarile mele, nu`i ascultasem deloc inainte, dar nu auzisem decat de bine despre ei. Si atunci s`a intamplat. A venit, s`a oprit langa mine si m`a intrebat ce e asa imbulzeala in fata. I`am explicat ca e doar un mosh-pit, si ar trebui sa faca macar un pas mai in spate, pentru a nu risca sa fie lovita sau impinsa. Ma gandeam ca va ramane totusi acolo. M`am inselat. S`a oprit in capatul celalalt de bar, pentru putin timp, iar apoi a disparut de tot.

M`am gandit ca va aparea totusi la Coma, probabil d`aia si venise. Mi`a ramas in gand zambetul ei. Nu m`am inselat. A fost acolo, dar a tinut distanta fata de multime. M`am intors de nenumarate ori spre ea, doar ca sa`i intalnesc privirea si acelasi zambet inocent. Nu am avut totusi curajul sa ma duc la ea, doar pentru ca era inconjurata de lume necunoscuta mie.

Desi a disparut, mi`a ramas in minte si mi`am zis ca trebuie sa o gasesc cumva. Am cautat in pozele afisate de Goblin a doua zi, dar nici o sansa. Apoi am gasit mai multe poze de la eveniment pe site`ul celor care au facut acele poze. Si acolo am descoperit`o din nou. Ce`i ciudat, ca nimeni pare ca nu o cunoaste. Am intrebat in stanga si`n dreapta. Atunci m`a lovit: Cenusareasa moderna. Iar eu am pantoful de cristal.

Inca nu am renuntat sa o caut. Si nici nu o s`o fac prea curand. Insa ideea acestei povesti e simpla. “Tu ce`ai face in locul meu?”

Leave a Reply

